Nieuwbouw voorburg

Nieuwbouw­appartementen in Voorburg

Bent u op zoek naar een nieuwbouwwoning in Voorburg? Dan is De Fonteinkerk een unieke kans. Dit bijzondere gebouw in Voorburg krijgt door de transformatie tot woongebouw een nieuwe toekomst. In totaal komen er 19 woningen in het complex dat prachtig aan de Vliet ligt.

Bovenop de kerk worden 3 extra verdiepingen gebouwd. Er is bewust gekozen om de stijl van de nieuwbouw duidelijk af te laten wijken van de architectuur van de kerk. Zo blijft duidelijk zichtbaar wat oud en wat nieuw is aan het gebouw.

Perfecte ligging in Voorburg

De Fonteinkerk ligt aan de Fonteynenburghlaan in Voorburg. Aan de achterzijde ligt het gebouw aan de Vliet. Dit kanaal vormt een doorgaande vaarroute tussen Leiden en Delft. De locatie ligt op slechts enkele minuten wandelen van het centrum van Voorburg. Ook het centrum van Den Haag is dichtbij. De Grote Markt ligt op 5 km afstand.

Op de hoogte blijven?

Schrijf u in voor de nieuwsbrief: